آیا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون می توانند عسل را بخورند؟
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون می توانند عسل را بخورند؟

عسل حاوی مواد مغذی زیادی است و بسیار خوشمزه است. اما برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، آنها دارای محدودیت های رژیم غذایی هستند. و پس از آن، آیا بیماران مبتلا به نفروپاتی hypertensive مصرف عسل؟ بعد، ما به شما پاسخ خواهیم داد.
1. قند خون را تنظیم کنید.
در واقع، عسل غنی از فروکتوز و قند است که برای قند سفید متفاوت است. علاوه بر این، فروکتوز و گلوکز می توانند سطح قند خون را تنظیم کنند. بنابراین، نفروپاتی فشار خون بالا می تواند برخی عسل، اما نه بیش از حد.
2. تحریک اشتها
از آنجایی که سموم بیشتری و بیشتر در بدن انباشته می شوند، بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، اشتهای کمتری دارند. در این مورد، بیماران می توانند بعضی از عسل ها را برای بهبود اشتها افزایش دهند.
3. تقویت ایمنی.
آنزیم و معدنی در عسل می تواند به بیماران با نفروپاتی فشار خون بالا کمک کند که سیستم ایمنی را از بین بردن خستگی بهبود بخشند. ایمنی قوی تر می تواند به بیماران کمک کند تا از عفونت جلوگیری کنند و از عملکرد کلیه چپ محافظت کنند.
4. افزایش کیفیت خواب.
اگر بیماران قبل از رفتن به رختخواب، یک لیوان آب عسل داشته باشند، آنها خواب بهتر خواهند داشت.
5. فشار خون پایین.
عسل همچنین دارای عملکرد پایین فشار خون بالا است.
از این رو، عسل برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا است. علاوه بر این، مواد غذایی که برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشارخون مفید است، به عنوان پیشرفت بیماری تغییر خواهد کرد. به طوری که اگر برخی از علائم ظاهر می شود، لطفا آزمایش کنید و از پزشک بخواهید که نیازهای جدید رژیم غذایی را بپوشاند.
اگر چه درمان طبیعی و مؤثر را قبول می کنید، عملکرد کلیوی شما بهبود می یابد. و در نتیجه، در رژیم های غذایی محدودیت های کمتری خواهید داشت.
اگر سؤالی دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما ارسال کنید. ما موقعیت های فیزیکی خود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: